2011-12 IKASTUTEAN ZEHAR EGINGO DUGUN IBILBIDEA BLOG HONETAN AGERTUKO DA

lunes, 7 de mayo de 2012

DANTZA ALBAREKIN

Gaur Albarekin dantza egin dugu. ´´Txa txa txa``abeztiaren pausoak ikasi ditugu. 
Lehenengo pauso ´´Basikoak`` ikasi dugu bakarka, eta gero bikoteka ipini eta apur bat dantzatzen hasi gara. 
Ondoren ´´New York`` pausoa ikasi dugu. Menperatu dugunean berriro bikoteka jarri gara. Dantzatu eta gero korro baten ipini gara eta neskak mutilekin dantzatu dugu: baina bi mutil neskaren ordez jarri dira.
Pauso ´´Basikoak`` horrela ziren: lehenengo eskerreko hanka aurrera eta pisua ere bai, segiduan pisua atzera eta azkenik ezkerrera hiru pauso. Ondoren eskuineko hanka atzera eta pisua ere bai, segiduan pisua aurrera eta azkenik eskuinera hiru pauso.Gero berriro lehenengo egin duguna eta bukatzeko neska buelta eta hiru pauso eskuinerantz eta horren bitartean mutilak bigarren pausoa bezala.P

2 comentarios:

  1. Nik dantza hori nekien 7 urtetik, horregaitik erreza izan da dantzatzea. Baina inportantena ez da ondo dantzatzea, baizik eta ondo pasatzea, eta nik lortu dut.

    ResponderEliminar
  2. nik ere uste dut inportanteena ondo pasatzea dela

    ResponderEliminar