2011-12 IKASTUTEAN ZEHAR EGINGO DUGUN IBILBIDEA BLOG HONETAN AGERTUKO DA

martes, 12 de junio de 2012

MARRAZKI LEHIAKETA

Gaur eskolatik ateratzera joan naizenean Kepa gure gelara etorri da eta marrazki lehiaketaren irabazleak nortzuk izan diren esan digu eta hauek ginen: Naia , June, Olatz, Ander , Saioa eta ni. Oso pozik jarri naiz .Gero  txikien eskolara joan gara oparien bila eta joan garenean, opari doblea hartu dugu nik, Naia eta Olatzek, gelako hiru hoberenak izan garelako. Opariak hauek izan dira: pin-pon tabla bat palekin eta pilota batekin eta kamiseta beltz bat.



ZORIONAK IRABAZLEEI!!!!!!!!!!!!

2 comentarios:

  1. Niri irabazi dudala esaterakoan oso pozik jarri naiz zu bezala, baina horko neska esan didanean gure gelako hoberenetariko bat izan naizela horaindik gehiago poztu naiz, zuk esaten duzun moduan. ZORIONAK IRABAZLEEEE!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Nire arrebak air jovkey irabazi du.

    ResponderEliminar