2011-12 IKASTUTEAN ZEHAR EGINGO DUGUN IBILBIDEA BLOG HONETAN AGERTUKO DA

miércoles, 20 de junio de 2012

TXANGOA!!!!!!!!

Gaur txango batera joan gara. Lehenik Salinetara  (Añanako Gatzagak) gara eta nik asko ikasi dut, segituan Pobeseko igerilekuetara joan gara oso ondo pasatzera. Guztiok igerilekura joan gara korriketan. Ura apur bat hotza zegoen, baina guztiak oso ondo pasatu dugu. Uretatik atera eta gero bokadilo bat jan dugu eta 2 orduko digestioa egin dugu guztiok. Denok itxaroten egon gara 2 orduak pasatzeko eta andereñoak esan dutenean ahal zela joan igerilekura bainatzera guztiok joan gara aldi berean korrika eta bainu dibertigarri bat eman dugu. Azkenean autobusa etorri da eta aldageletara joan gara neskak, baina mutila kanpoan aldatu behar izan dira. Autobusean montatu gara eta oso zoriontsu  joan gara etxera. 

TXANGOKO ARGAZKIAK IKUSTEKO KLIKATU HEMEN

9 comentarios:

  1. Eskerrik asko, Saioa, hain arin azaltzeagatik gaurko eguna. Egia da oso ondo pasatu dugula eta guztion jarrera oso ona izan dela. Beraz, eskerrik asko arauak errespetatzeagatik eta hurrengoan euskera gehiago egin ezkero guztiz pozik egongo ginatekela denok. Animo ba euskeraz eta gogoz geratzen zaizkigun bi egunak!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. egia da oso ondo pasa genuen !!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  3. bai niri gehien partea gatzarena izan da.Oso ondo pasatu nuen!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  4. se ondo pasatu genuen ni berriro bueltatuko nintzen

    ResponderEliminar
  5. Junek esan duen moduan se ondo pasatutu genuen, nik berriro bueltatu nahi dut.

    PRIMERAN PASATU GENUEN!!!!!!

    ResponderEliminar
  6. Nik primeran pasatu nuen, egon nintzen denbora guztian ta denbora ia Iker Vidalekin eta denbora ia guztia Iker Cañadas.

    ResponderEliminar
  7. Oso ondo pasatu nuen eta berriro txangoa egitea gustatuko litzaidake.

    ResponderEliminar
  8. Azteazkeneko ibilaldia asko gustatu zitzaidan, baina gatzaren zaporea ez zidan asko gustatu.

    ResponderEliminar
  9. oso polita izan zen txangoa¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponderEliminar