2011-12 IKASTUTEAN ZEHAR EGINGO DUGUN IBILBIDEA BLOG HONETAN AGERTUKO DA

lunes, 9 de enero de 2012

NIRE AMETSA


Domekan nire ametsa egin nuen, nire ametsa izotz patinekin ibiltzea da, joan nintzen Bilbora gurasoekin eta nire laguna Junerekin. Patin asko zeuden eta hartzen zen zure tamainakoa, jende asko zegoen baina nire aitak hartu zuen lehenengo ordua, eta lehenengo orduan ez zegoen hainbat jende. Nire lehenengo eguna zen, lehen eguna izateko oso ondo patinatu nuen, bakarrik jausi nintzen hiru bider. Nire laguna June asko zekien, zen hirugarren eguna eta bakarrik jausi zen bi bider, ordu bat bakarrik zen, labur egin zitzaidan denbora. NIRE AMETSA BETETA!!

2 comentarios:

  1. Nik ere hor egon nintzen eta oso ondo pasatu nuen izotz bolak botatzen ere jausi nintzen eta mina egin nintzen

    ResponderEliminar
  2. Ze ondo hain trebea izatea patinekin!

    ResponderEliminar