2011-12 IKASTUTEAN ZEHAR EGINGO DUGUN IBILBIDEA BLOG HONETAN AGERTUKO DA

domingo, 8 de enero de 2012

OPORRAK CEAN

Nire oporrak Castilla eta Leonen pasatu ditut, herri batean Cea zeukana izena. Lagunekin egon naiz eta oso ondo pasatu dugu. Nire ama hor haurdun geratu da eta super pozik jarri gara denok, nire amaren lagun bat urduritasunez negar egin zuen eta dana. Gaztelu zahar polit bat dago eta alboan ibai batean odola ikusi genuen eta korrika hasi ginen; gero joan ginen ikustera gure gurasoekin eta esan ziguten ardi bat hilda zela. Zelako sustoa!
Cea oso herri polita da eta oso ondo pasatu dugu.

3 comentarios:

  1. Espero dut oso ondo pasatzea berriro joaten bazara

    ResponderEliminar
  2. Pozten naiz opor onak pasatzea eta gainera urtea albiste hain onarekin hastea. Zorionak!

    ResponderEliminar
  3. Niri gustatuko litzaidake Leonen egotea.

    ResponderEliminar