2011-12 IKASTUTEAN ZEHAR EGINGO DUGUN IBILBIDEA BLOG HONETAN AGERTUKO DA

domingo, 15 de enero de 2012

NIRE URTEBETETZE EGUNA



Atzo larunbata, nire familiak sorpresa bat egin zidan, Ballontira eraman zidaten Kart-ekin ibiltzen .Nire arreba eta ni egin genuen lasterketa. Lehenik kaskoz eta buzo bategaz prestatu ginen. Nik irabazi nuen lasterketa noski!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oparirik hoberena izan zen nire urtebetetze egunean!!!!!!!!!!!!!!!! izugarri gustatu zitzaidan.

Jan ondoren bolerara joan ginen eta gero Galdakora nire lagunekin jolastera skatearekin.

Oso ondo pasatu nuen nire urtebetetze egunean.

2 comentarios:

  1. Asko gustatuko litzaidake berriro kar batera igotzea Zorionak

    ResponderEliminar
  2. niri ere karsak asko guztatzen zait baina nik beti tzokatzen naiz.

    ResponderEliminar