2011-12 IKASTUTEAN ZEHAR EGINGO DUGUN IBILBIDEA BLOG HONETAN AGERTUKO DA

jueves, 8 de diciembre de 2011

ASTELEHENA IPUIN KONTALARI

Astelehenean bostgarren mailakoak bigarren mailara joan ginen guk egindako ipuinak kontatzera. Niri mutil batekin eta neska batekin tokatu zitzaidan. Beraientzat nire ipuina oso polita izan zen. Nik orri bat eman nien galdera askorekin eta haiek erantzun behar zituzten galdera guztiak baita marrazki bat egin ere.


Niretzat oso ondo margoztu eta erantzun zituzten galdera guztiak!




4 comentarios:

  1. Lan oso ona egin duzu Iker oso marrazki politak egin zituzten,arrazoia duzu.

    ResponderEliminar
  2. Maialenekin nago oso lan polita egin duzu eta ere ondo idazten zuten

    ResponderEliminar
  3. oso polita izan da tzikiekin ipuinak kontatzen egotea, nik pos-posik atera nintzen. Niri tokatu zitzaidan tzikia oso maja zen, Ane zuen izena eta gainera harriturik gelditu nintzen ikusterakoan nola marrazten eta idazten zuten.

    ResponderEliminar
  4. oso lan ona egin duzu oso polita izan da txikiei liburua kontatzea niri ere asko gustatu zait.

    ResponderEliminar