2011-12 IKASTUTEAN ZEHAR EGINGO DUGUN IBILBIDEA BLOG HONETAN AGERTUKO DA

jueves, 29 de diciembre de 2011

NIRE EGUN BEREZIA!



Gaur nire urtebetetzea da,, altxatu naizenean, nire lehenengo sorpresa jaso dut, amak prestatutako tarta itzela! Nire aitite eta amamarekin batera gosaldu dugu eta beraiengandik opari batzuk jasoditut.Haien artean, argazki kamera bat.
Horretaz gain, atzo, Abenduaren 28an, nire gurasoek EUSKAL SELEKZIOA ikusteko sarrera batzuk oparitu zizkidaten.Nire lagunekin etxetik egindako bokata batekin joan nintzen.Ze goxoa zegoen! Partidua oso interesgarria izan zen baina azkenean, zoritxarrez galdu egin genuen.
ZORIONAK ETA URTE BERRI ONA OPA DIZUET! :)

2 comentarios:

  1. Zorionak Naia! Oporrak ederto doazela ikusten dut, gainera, lana ere ez zaizu ahaztu. Ondo bukatu eguna eta baita urtea ere. URTE BARRI ON!

    ResponderEliminar
  2. zorionak espero dut ondo pasatzea porretan eta urte berri onetan

    ResponderEliminar